četvrtak, 9. srpnja 2020.

Idemo na SOZAH u Orašje (10)


Na današnji sam dan prije 40 godina, 9. srpnja 1980., u Vjesnikovu kvizu broj 219 objavio svoj prvi enigmatski rad. Bijaše to ova „neponovljiva“ premetaljka:

NORA DRAVIĆ, TAKOVO

Navijačica Bosne iz Takova puna je hvale za igru njenog reprezentastivnog centra. Kako se on zove?

Nakon toga svake sam godine redovito objavljivao radove pa ih je sada već preko 15.000. Bude li sve u redu na SOZAH-u će biti otvorena izložba s mojim najuspjelijim sastavcima. Namjeravao sam tim povodom objaviti i novi  izbor vlastitih radova, no upola završena knjiga nestala je u bespućima staroga HD-a a vremena više nisam imao za ponavljanje.

ZDR-ovci

22 komentara:

Aljoša Vuković kaže...

Ratko Radovanović

ESSA kaže...

Čestitke Nedjeljko za jubilej! 👍

Miroslav Cvetković kaže...

Čestitam, Nedjeijko!

Slavko Bovan kaže...

Čestitam!

Aljoša Vuković kaže...

Čestitke. Bravo!!!

Ilija Đurković kaže...

Čestitke za vrijedan jubilej! Želim ti još puno uspješnih godina i enigmatskih sastava!

Бранислав Никић kaže...

Čestitam vredan jubilej!

Danko kaže...

CESTITKE Nedjeljko !

Anonimno kaže...


Anagramna čestitka
(logoanagram, O=LJ)

GDE ĆE ON - ZATOČENIK,
DOAJEN desete umjetnosti
nego u istorijski lik
enigmatske znanosti!

Rešenje: NEDJELJKO NEDIĆ, ZAGONETAČ

Čestitamo jubilej!

Vlagor

Andon Koloski kaže...

Čestitka za jubilej.

gogoo kaže...

Čestitke za obljetnicu. Ratko je iz Nevesinja a na današnji dan je počela Nevesinjska puška.

Dejan Minić kaže...

Čestitam! Želim ti još toliko godina stvaralaštva!

zvonko kaže...

Čestitke i od mene.

Anonimno kaže...

Pridružujem se čestitkama! RankoN

Aladin kaže...

Čestitke za vrijedan jubilej!

B. Antonić kaže...

Čestitam jubilej. Samo naprijed.

Nedjeljko Nedić kaže...

Poštovani kolege, iskreno se zahvaljujem na čestitkama. Nastojat ću i ubuduće biti jednako zanimljiv i kvalitetan.

Zdravko kaže...

Skoro sam siguran da sam i ja napisao svoju čestitku, odmah iza Dejanove, ali je sada ne vidim na popisu?!

Pa da ponovim: Nedjeljko, čestitke i od mene za ovaj značajan jubilej! Velika je to ljubav prema enigmatici (ženskog je roda) :-)
Želim ti još mnoooooogo enigmatskih radova(nja)!

Željko Jozić kaže...

Čestitka za dugogodišnje enigmatsko stvaralaštvo!

Nedjeljko Nedić kaže...

Ne brišem poruke.
Hvala i tebi Zdravko, i tebi Želja na iskrenim čestitkama.

Cryptoman kaže...

Čestitam jubilej! Još puno da ih dočekaš živ i zdrav!

Nedjeljko Nedić kaže...

Riječi ti se pozlatile, Adnane i hvala na čestitkama!