petak, 10. srpnja 2020.

Yks u duetu (9)



(Boris Nazansky i Mladen Kovačević, Kvizorama broj 1469, 20. VI. 2020., str. 39)

Duet

Broj komentara: 5:

Zdravko kaže...

Moje rješenje:
VIRUS
irvas
vibra
biljar
boljar
BOLJKA
korab
birka
križa
miraž
REŽIM

Nedjeljko Nedić kaže...

Može!

Andon Koloski kaže...

Ovde nešto mi nije jasno.
Ne vidim koje slovo je veza između VIRUS i BOLjKA, i između BOLjKA i REŽIM.
Sa druge strane, prvi pojam VIRUS i zadnji pojam REŽIM imaju dva ista slova.
Ako dobro znam, sve ovo nije po osnovnim pravilima za sastavljanje pasijansa.

Zdravko kaže...

I ja sam to primijetio. Zato i ima 4 slobodna polja između 1. i 2. i između 2. i 3. pojma.

Nisam do sada vidio ovakav pasijans.

Nedjeljko Nedić kaže...

Andone, u Kvizorami su sada počeli objavljivati pasijanse u kojima prva i druga riječ nemaju zajedničkoga slova baš kao i druga i treća riječ. I meni se čini da to nije sukladno pravilima, no ja nisam urednik.