srijeda, 23. rujna 2020.

5 x 5 = 25

 1.) BE, BE, DA, DO, DO, JA, JA, KI, KO, KO, LA, LI, LI, NJE, O, RI, RI, RI, RI, TE, TE, TI, TI, TO, TO.

VODORAVNO I OKOMITO: 1. Snaga nečijeg mirisa (mn.), 2. Naseljeno mjesto u općini Brod (BiH), 3. Stručnjaci za rikolaciju, gradnju odvodnih kanala, 4. Oblik partenogeneze kada se rađaju isključivo ženke, 5. Grad u sjevernom Izraelu na zapadnoj obali Genezaretskoga jezera (hebrejski: Tverya).


2.) ČAR, FI, FI, JA, JA, JA, JA, NA, NA, NI, NI, NU, O, O, RI, RI, SO, SO, STE, TE, TE, TI, TI, TRI, VA.


VODORAVNO I OKOMITO: 1. Vrsta barokne skladbe za tri glazbala (mn.), 2. Stanovnici Onufija, značajnog vojničkoga grada u antičkom Egiptu, 3. Namjerno izvrtanje istine, davanje prividnih oznaka i donošenje lažnih zaključaka, 4. Raspaljivati, podjarivati, 5. Bolesnik od tenijaze, trakavičar.

Boris Antonić

Broj komentara: 5:

Rok Ban kaže...

MAJSTOR JE MAJSTOR!

Nedjeljko Nedić kaže...

Nije. Majstor je velemajstor!

B. Antonić kaže...

Može to svatko. Treba se samo fokusirati na tu vrstu zagonetke.

Anonimno kaže...


Odgonetke slogokvadrata 5 x 5

O--DO--RI-TE-TI
DO-NJE-KO-LI-BE
RI-KO--LA-TO-RI
TE-LI--TO-KI-JA
TI-BE--RI-JA-DA

TRI--O-SO--NA-TE
O-NU-FI--JA-NI
SO-FI-STE-RI-JA
NA-JA-RI--VA-TI
TE-NI-JA--TI-ČAR

Vlašar

Nedjeljko Nedić kaže...

To je to, Vlado!