ponedjeljak, 28. rujna 2020.

Premetaljke sa SOZAH-a

 Tematski pojam od čijih se slova trebala sastaviti premetaljka bio je STO ŠESTA ORAŠKA BRIGADA (domovinska postrojba čiji su pripadnici obranili ovaj dio Bosanske Posavine).

BAŠ GORDA SEKA, OS RATIŠTA! (Adnan Spahić)

O, BAŠ STRATEŠKA IGRA, DASO! (Luka Pavičić)

ISO: O, BAŠ STRATEŠKA GARDA! (Sreten Perić)

SAD GORE, BAŠ KAO S RATIŠTA! (Marko Mihaljević)

GARDA STRATEŠKO ŠIBA SAO! (Stipan Medo)

ZDR-ovci

Broj komentara: 6:

Anonimno kaže...

Bio bih sretniji da se enigmatika veže uz umjetnost a ne rat ali šta je tu je, Nedjeljko je tako odabrao. Zbog SSŠŠ bilo je teško nešto suvislo sastaviti, možda me Nedjeljko demantira. Ja sam imao nešto slično kao Luka ali sam IGRA u prijepisu ispustio. Pero

Luka kaže...

Ohoho, ako sam ja poznat kao prepisivač, ovdje je Pero "pokušao" od mene, no u brzini mi "Iispala" IGRA!

Luka kaže...

Da me se krivo ne shvati, gornji komentar je bi za malo uveseljavanje!!!

Anonimno kaže...

Što znači lispala?

Nedjeljko Nedić kaže...

U "ispala" viška je "L".
Pri odabiru tematskih pojmova nastojao sam ukazati natjecateljima na najvažnije osobe, priredbe, mjesta i dr. vezano za općinu Orašje. Sto šesta brigada sigurno zaslužuje uvrštavanje. A premetaljka nije bila lagana za sastavljanje.

Anonimno kaže...

Znam Nedjeljko, pa u Hrvatskoj svako mjesto ima svoju brigadu. I Vinkovci i Split i Rijeka i Varaždin i ... gdje sve SOZAH bio.