subota, 27. ožujka 2021.

Tončijev par

 


(Tonči Milat, Feniks broj 684, 25. III. 2021., str. 7)

Feniksovac

Broj komentara: 7:

Marko Mihaljević kaže...

Bravo majstore!

ostala zapažanja:

umjesto Zolman/razol treba stajati Zorman/razor

u kratici KGJ (Kansas Gover(n)ment Journal) nedostaje slovo N :)

Pozdrav
od Marka

Tonci M kaže...

Najprije, velike pohvale uredniku (ne znam kojem) koji je preradio desnu križaljčicu tako da se sada niti jedno crno polje ne dodiruje: sjajno smišljeno!
Onda hvala Marku za njegov popis 18-ica koji mi je uvijek polazište za ove igrarije.
I na kraju, pokude tom istom Marku što je krenuo bit' picajzla, a onda to nije odradio kraja :D Ako ćemo hvatati tipfelere, onda mora biti "učenici koji PAZE na red u razredu" ;)

Svu šalu na stranu, ovde je urednik poboljšao rad barem 20% svojom intervencijom, a znam i da sam mu dao dodatnog posla jer križaljčice radim "naopačke", pa mu se može zažmiriti na tipfelere (ili, kako bi rekao moj profesor Osnova Elektrotehnike na FER-u, "zatipke").

Umjesto toga, samo komentar da kod mene KGJ znači nešto drugo kad se napiše ('KO GA ...), da sam na tom mjestu imao legendarnog Juliusa Irwinga koji će pričekati neki novi uradak, te da je glavna inspiracija za sastavljanje bio učahureni "ČAJ od LIPE".

Anonimno kaže...

Urednik Rajko je poboljšao rad, a naši pravi suradnici cijene trud i vrijeme najboljeg urednika križaljki na ovim prostorima. Za tipfelera uz Rajka krivicu snosi i glavni urednik. Godine ipak jesu važne. Pero

Rešad Besničanin kaže...

Štosa radi, moglo se i prvoj skandinavci učiniti da se polja ne dodiruju.
TRENERICA, a dolje KUSTA.

Nedjeljko Nedić kaže...

I mislio sam da je Zorman, ali i da je RAZOL, pa sam potonjoj riječi dao prednost.
Zatipak bi trebao govoriti svaki profesor, a ne samo taj spomenuti.

Tonci M kaže...

Spomenuti je u prednosti jer ju je osobno izmislio (Šandor Dembitz) ;)

Nedjeljko Nedić kaže...

Da i nagrađen je za tu riječ.