subota, 27. srpnja 2019.

Iz zagonetačke fotoriznice (315)


Ove dvije razglednice iz pismohrane su ZD-a „Vinkovci“. Obje je s potpisima Marijan Jurčec uputio Zagrepčaninu Veljku Novaku. Na prvoj su potpisi nekolicine sudionika III. Susreta zagonetača (SZOJ-a) održanoga u Vinkovcima 12. rujna 1971., a na drugoj potpisi nekih sudionika Vinkovačkih enigmatskih susreta održanih 18. i 19. rujna 1982.



Srebrenka Takšić

ND: Ja sam na prvoj iščitao potpise Ivana Antonića, Ilije Stančula, Jovana Vukovića, Borisa Ožanića, Jasminke Milinković, Radojice Jovičića, Milana Puškara, Zvonimira Kurpesa, Ivice Mlađenovića, Vladimira Kuterovca, Ivice Perkovića, Antuna Košira,  Luke Jelavića, Ivice Maljkovića, Nedeljka Krakera, Zlatke Bjelovučić, Mladena Đurđevića, Drage Štiglića, Rudolfa Jankovića, Stjepana Horvata, Borisa Antonića, Petra Zovka, Vladimira Kutnjaka, Zlatka Šešerina i Dušana Šuše, a na drugoj Ivana i Borisa Antonića, Zlate Itlinger, Nikole Bande i Zdenka Svorena

2 komentara:

Neki Tip kaže...

Zanimljiva dva priloga iz više razloga. Marijan Jurčec i Veljko Novak počeli su sastavljati u razdoblju prije Drugog svjetskog rata i od tada su bili enigmatski prijatelji. Na prvoj razglednici iz 1971 je i moj potpis.
Zanimalo bi me kako su se ove razglednice našle u pismohrani ZDV?

Nedjeljko Nedić kaže...

Napisao sam te. Pitat ću Srebrenku.