nedjelja, 23. kolovoza 2020.

Još jedna Markyjevka


Čak 20 rijetkih slova Marko je „utrpao“ u današnju osmicu. Kao pomoć stoga nudi slogovlje: A, ČA, ČE, ČI, ČIĆ, ČVR, ĆA, ĆE, E, JA, KI, ,KU, LJA, ME, NI, NJA, NJAK, NJE, NJE, O, PI, RU, ŠĆE, ŠMOK, TAR, TI, VA, VAP, ŽIČ.


MM

Broj komentara: 8:

Anonimno kaže...

Kako smo se Tonči i ja potrošili u Labinu, ovo bi mogao Hajro riješiti. Pero

Zdravko kaže...

?

Tonci M kaže...

Jutro svima: samo napomena da u prvom stupcu nisu upisana 4 slova koja bi prema pravilima osmica tu trebala biti:
Č (3. redak), Š (4. redak), I (5. redak) i A (7. redak).
Sa slogovima bi trebalo biti lagano za svih, ali za svaki slučaj:
Pomoć:
osmica u 5. stupcu ima jednako prvo i posljednje slovo.
3. i 4. redak započinju pojmovima vezanim uz istu zemlju.
dva okomita petoslova imaju 2, odnosno 3 rijetka slova.

Marko Mihaljević kaže...

U pravu si Tonči.
Ovo san ponajviše sastavija zbog Nedjeljka :)

Pozdrav

Hajro kaže...

Marko je ponovo pokazao vrhunsku kombinatoriku, svaka čast. Bez slogova meni preteško za riješiti, a sa slogovima je tek malko teže od mozaične križaljke (koja mi je uvijek bila rješavački nezanimljiva, malko bolja od osmosmjerki).

Labin zvuči kao san, kod mene gori na sve strane, dim, evakuacije... do temelja je izgorio obližnji Big Basin centar sa hiljadugodišnjim sekvojama, Vlado se sigurno sjeća tog lijepog mjesta. Nije veselo, no za satak puštam moje osmice.

Nedjeljko Nedić kaže...

Pazi Hajro na sebe. U tvojoj Trumpovnici je vrlo opasno.

Dvije prošle zbilja su bile teško pa se Marko odlučio za slogove. I neka je!

Vasidar kaže...

ČVRŠĆENJE
AKUMETAR
ČIŽOV.IKE
ŠČI.KAO.ČŠ
INČ.LJP.PUČ
VANJAČIČA
ANANIJA.Š
ČEKIĆANJE

Nedjeljko Nedić kaže...

Tako je, Radisave!