nedjelja, 30. kolovoza 2020.

Par doajenskih megarona


Slogovne četvorine 5 x 5
1.)BRI, DO, DO, LJI, LJI, MI, MI, NA, NA, NE, NE, NO, NO, POD, POD, SE, SE, TE, TI, TI, TOČ, U, U, VA, VOST.


Vodoravno i okomito: 1. Naslov filma redatelja Freda Zinnemanna s Garyjem Cooperom  i Grace Kelly, 2. Prijestolnica fiktivne države Hallow iz videoigre RuneSkape Andrewa Gowera (New Domina), 3. Postati dobar, 4. Osobe koje daju mito, 5. Svojstvo područja koje je nepogodno za naseljavanje.

2.) CI, CI, ČAN, JA, JA, JA, JEF, NA, NA, NI, NI, NO, NO, RI, RI, SLA, SLA, TA, TE, TE, TE, TI, TI, VA, VA.


Vodoravno i okomito: 1. Malo vrijedna slava, 2. Vrsta izumrlih sisavaca biljoždera sličnih nosorogu, 3. Trajna psihička nezrelost, sindrom Petra Pana, 4. Stanovnici slovenskog mjesta Slatenik, 5. Preinačavanje, variranje.

Boris Antonić

3 komentara:

Zdravko kaže...

1. mreža:
TOČNO U PODNE
NOVA DOMINA
UDOBRITI SE
PODMITITELJI
NENASELJIVOST

Anonimno kaže...


Drugi slogovni kvadrat 5 x 5

JEF-TI-NA-SLA-VA
TI-TA-NO-TE-RI
NA-NO-TE-NI-JA
SLA-TE-NI-ČAN-CI
VA-RI-JA-CI-JA

Vlašar

Nedjeljko Nedić kaže...

Obojica ste točni!