utorak, 15. rujna 2020.

Idemo na SOZAH u Orašje (25)

 Donosimo vam popis zagonetača koji su nam na razne načine potvrdili dolazak: Luka, Pero Štambuk, Marky Mike, Varaždinac, Katarina, Jozić, Damir Vratković, Adnan i još dvojica iz Tuzle, Pero, Valter i gospođa Željka, Živko Barišić, dr. Giorgio Martinčić, Radoja, Neba, IlijaO., Tunjo Džijan, Dubrović, Šokac, Stipan Medo, Ness, James, Pers, Goloigra. Domaćin ZDR imat će sedmero predstavnika. Bit će sigurno i nenadanih dolaznika i otkaznika.

Gojko, nažalost, zbog bolesti ne može doći, Hajru, Tonu i Danka spriječila su rigorozna koronaška pravila zemalja u kojima rade, Štef i Hrvoje ne dolaze iz obiteljskih razloga. Varaždinci, Zagrepčani, Belirac i Vesna, Najman i Čedomir i ZKD-ovci javili su da ne dolaze.  Kviskotekaši se nisu javili ...

ZDR-ovci

Broj komentara: 5:

Anonimno kaže...

U Feniksovoj ekipi bit će i Živko Barišić, a u pratnji epidemiolog dr Giorgio Martinčić. Čuo sam se s Vazakovcima, dobili su sredstva od sponzora ali nema junaka. Možda bi ih trebalo malo ohrabriti, ipak su oni domaćini dogodine, kada slave pola vijeka Vazaka. Pero

Nedjeljko Nedić kaže...

Ne znam što bih im napisao. Kod nas zbilja opasnosti nema. Pridržavamo se određenih epidemijskih protumjera, maske nosimo od početka ožujka, uglavnom se ne rukujemo. Većih okupljanja uopće nema. Podaci su dostupni na internetu.

Živka i doktora Martinčića dopisujem.

Zdravko kaže...

Mogu samo da pretpostavim koji su trud uložili Nedjeljko i ekipa da ovo sve organizuju i dovedu do cilja.

Treba razumjeti one kolege koji bi rado prisustvovali, ali ne mogu zbog karantene-pravila.

Ja sam ovoga ljeta skratio moj godišnji odmor za deset dana, koliko sam morao u karantenu po povratku, ali me to nije sprečilo da odem dolje u rodni kraj. Bilo bi mi krivo da nisam otišao. Neke stvari se ne mogu ponoviti.

Želim vam, svima koji dođu, lijep enigmatski provod!

Nedjeljko Nedić kaže...

Znam za mjere u Sloveniji i zapadnim zemljama, ali za ulazak u BiH iz Hrvatske i Srbije većih problema nema.

Branko kaže...

Iz Dragalića će na put u Orašje Željko Lebeda i Branko Modrić!👍👍