petak, 5. ožujka 2021.

Nova Kviskoteka (108) – broj 1347

Izgleda da je Sonja Pavlina otišla u povijest jer rebuse sada crtaju neki novi momci. Robi je otkrio da skuplja samoljepljive sličice, što ni ja, iako mu bijah suradnikom dvanaest godina, uopće nisam znao. Zvijezda novoga Celebritiesa je Blanka Vlašić. I ne brinite, ima i zagonetaka.

Tko nađe sličicu pomornika bit će slavljen i hvaljen u Kviskoteci!






(Robert Pauletić, Mato Glibo, Miro Ružić, Alan Marinić i Maksim Antić, Kviskoteka broj 1347, 5. III. 2021., str. 1, 3, 21, 30 i 38)

Kvisko

Broj komentara: 5:

Cryptoman kaže...

Ova priča o sličicama i pomorniku ustvari je bila objava na Robertovom Facebook profilu. I prosto je nevjerovatno koliko ljudi se javilo da je skupljalo sličice za taj album. Hajd što su se javili nego kakve su sve podatke iz sjećanja iskopali vezano za taj album, kao da nije prošlo više od 40 godina. Tako da se tamo mogla naći i naslovna strana tog albuma. Kao i uslikano prazno mjesto u albumu koje je bilo predviđeno da se tu zalijepi taj famozni pomornik. Takođe, neko je objavio podatak da je taj pomornik štampan u vrlo ograničenom tiražu (100 ili 200 komada) zbog vrijednih nagrada predviđenih za one koji kompletiraju album.

Kad je već taj album bio toliko popularan (ipak je to iz vremena kad su se djeca zabavljala na neki drugi način u odnosu na danas) pokušao sam se sjetiti jesam li i ja učestvovao u skupljanju baš tih sličica. I, da budem iskren, nisam potpuno siguran. Pamtim dva albuma iz 70-ih. Jedan je bio tv-serija "Otpisani". A u drugom se sjećam da su bili neki delfini i kitovi. Moguće čak pume i tigrovi. Reklo bi se da to već liči upravo na taj koji se zvao "Flora i fauna". Ali ko će ga znati...

Aljoša Vuković kaže...

Rebus: Nema nama do našeg lista (neman A, Madona Š, E glista)

Belirac kaže...

U članku se spominje i album "Fudbaleri i timovi". Ja imam neki davni album sa (mislim) stranim fudbalerima, uglavnom nepopunjen, ali mi je on nekada bio izvor pri sastavljanju križaljki.
Kažem "imam", i sigurno ga imam, ali ovog trena ne znam gdje je... Nabasaću ja na njega jednog dana u kući, nusprostorijama, na tavanu, u Bolmanu...

Anonimno kaže...


Odgonetka štita 6 x 8

=CLISND=
CHASTAIN
LASTOVKA
ISTAKATI
STOKILAŠ
NAVALITI
DIKTATOR
=NAIŠIR=

Vlašar

Nedjeljko Nedić kaže...

Vlado i Aljoša su točni.
Ja nisam imao album Flora i fauna, ali Životinjsko carstvo jesam i to popunjen. Skupljamo jedino albume s europskih i svjetskih prvenstava u nogometu.
Imao sam i dva albuma Fudbaleri i timovi koje je Žarko dobro prodao.