četvrtak, 23. rujna 2021.

Knjiško zagonetaštvo (14) – ENIGMATSKI CRVEN-BAN I

Imam oba izdanja, ali se ne mogu sjetiti od koga ih dobih. Izabrao sam nekoliko manje bezobraznih zagonetaka.

Falkland ili Malvini (premetaljka)

RAT, TRAGIKA – NAJEBALI NEVINI!

Premetaljka

O, moj dragi,

jabuko sa grane,

ne diraj me

ZA ONE ORGANE!

Čitaljka

GLEDAM U NAGU ŽENU!

Mijenjaljke

PROSTA TETKA!

(Boris Nazansky, Pavle Bogdanović, Ranko Skopal i Vladimir Kuterovac, Enigmatski Crven-ban, 1982., str. 1, 4, 5 i 24)

Leksikograf

Broj komentara: 7:

Aljoša Vuković kaže...
Autor je uklonio komentar.
Aljoša Vuković kaže...

Erogena zona

Gle damu naguženu!

Aljoša Vuković kaže...

Argentina - Velika Britanija

Slavko Bovan kaže...

Nedjeljko, postoji i broj 3 (lično sam ga priredio). Kad ga pronđem, poslaću ti.

Anonimno kaže...


Odgonetka mujenjaljki:

PROSTITUTKA

Vlašar

Nedjeljko Nedić kaže...

Rješenja su točna.

Za trojku nisam znao. Unaprijed se zahvaljujem, Slavko!

Slavko Bovan kaže...

Evo, poslao sam ti elektronsku verziju. Samo isprintaj i imaćeš 16 strana crvenobanske enigmatike.

Isto mogu dobiti svi koji to žele. Samo neka mi se obrate na e-adrse koje možete naći na blogu TIO.