četvrtak, 18. kolovoza 2022.

Na današnji dan (585)

 

Mijenjajna dopunjaljka

Svako veče molim _ _ _ _ _

da mi priča lijepu _ _ _ _ _!

(Miroslav Šantek, Modra lasta, 1964.)


(Rade Nedić, Test broj 4, 1. V. 1974., str. 14)


(Slavko Konculov, Mala ukrštenica, studenoga 1974., str. 16 i 17)


(Marko Napast, Križemkražem broj 4, 1. VII. 1985., str. 31)


(Tomislav Magdić, Skandi ukrštenice broj 67, 22. I. 1988.)


(Jože Berdon, Ugankarski izziv broj 203, listopada-studenoga 2006., str. 13)

Nadnevko

4 komentara:

Neki Tip kaže...

Malu skandinavku potpisanu s NERA vjerojatno nije složi RANKO Nedić već RADOCAN (Rade) NEDIĆ. Ranko je u to vrijeme imao četrnaest godina! Valja to dobro provjeriti!

Anonimno kaže...

Majku, bajku

Anonimno kaže...

Tako je,to nisam ja.Tih godina bio sam samo pasionirani rješavač.Nera bi trebao biti Radovan Nedić.Uzgred i moj brat se zove Radovan.RankoN

Nedjeljko Nedić kaže...

To sam ja pogriješio. Rade je sigurno.
Anonimni: da!