utorak, 30. kolovoza 2022.

Požutjela enigmatika (297)

 

Posjetnica

NADA N. RAČKI

Posjetnica gornja kaže:

U uredu spise slaže!

(Branko Priselac, Križaljka broj 15, 28. XI. 1941., str. 7)


(Vjekoslav Hraste, Rebus broj 44 (226), 1. XI. 1952., str. 3)

Nogomet i pop-glazba (premetaljka s izmjenom)

CERIN – TOPLAK

Nisam sportski izvještač,

ja sam slavni pop-pjevač!

(Esad Zukanović, Čvor Razbibriga broj 407, 30. I. 1982., str. 6)


(Stanislav Lukić, Vjesnikova Sfinga skandinavke broj 47, 8. IX. 1982.)


(Andrija Žic, Mali koncil broj 4 (231), travnja 1988., str.  19)

Enigmopovjesnik

Broj komentara: 5:

Anonimno kaže...

Eric Clapton Slowhand - koji je prije svega rock-gitarist

Dejan Minić kaže...

NEURAVNOTEŽENOST (ne ura V, NO teže no ST)

Aljoša Vuković kaže...

Ja sam s vama u sve dane do svršetka svijeta

Aljoša Vuković kaže...

Posjetnica vuče na Nadničarka, ali nije po opisu.

Nedjeljko Nedić kaže...

Sve je točno. Ni meni nije jasno zašto nadničarka spise u uredu slaže.