ponedjeljak, 8. srpnja 2019.

Zagonetna poezija (36) - ZORAN RADISAVLJEVIĆ


Premetaljka

MAŠTAH jednog dana,
igram ja sa Taljem,
a“Gusar iz Rige“
ne mož' mrdnut kraljem!

(Vjesnikov kviz, 198?)

Iće i piće (obrtaljka i premetaljka)

NOŽ I MED trebaju mi
kad sam malo gladan,
a što dobro dođe
kad OŽEDNIM jadan?

(Feniks broj 134, 27. I. 2000., str. 56)

Pivo u premetaljci

GOSPODIN JAKOV I.
Pisac Ignjatović
držao je nivo
pa je zato pio
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _     _ _ _ _!

(Novosti Enigma iz 2001.)


(Feniks broj 199, 25. VII. 2002.)

Učahurena premetaljka

Kad je dživdžan vodu pio
kraj lokve se zadesio!

(Kviz Braničevo iz 2002.)


(Feniks iz 2002.)

Zagonetka

Njegov rođak
nas stolu stoji,
pri tom se mačke
nimalo ne boji!

(Beokviz iz 2004.)

Obrtajna spajaljka

Roberto je fudbaler
poznati Brazilac,
Ser Stenli beše
Fifin operativac,
a Luis je urugvajski 
reprezentativac!

(Enigmatska radionica, 2010.)

Trostruka premetaljka

Bivši skijaš Jože
premetnut se može
tako da za kratko
bude nešto slatko.
Konačno je stanje
jedno zanimanje!

(ZEZ, 2011.)

Premetajna trojka

Glavobolju imam
kada Stenmark vozi;
muče me i Nijemci,
ah, Bože, pomozi!

(Kvizorama broj 996, 7. V. 2011., str. 14)

Školjka

Imamo jednog brkatog stvora,
stanovnika arktičkih mora.
Njemu je normalno kada je zima,
ne treba pribor što smučar ima.
U takvome sklopu, da bude fora,
nađe se novi stanovnik mora!

(Liga rešavača, 2011.)


(Kviskoteka iz 2012. i „Put ka vrhu“ 1, „En-Press“, Novi Sad, 2013., str. 87)

Dvostruka mijenjaljka

CIJENJENA MAJČICA!
Razna čuda stvara
moja majka stara,
bez nekih problema
paradajz mi sprema!

(„Luda slova Zoranova“ u Kviskoteci broj 1248, 12. IV. 2019., str. 4)

Stihotvorac

Nema komentara: