utorak, 11. kolovoza 2020.

Iz zagonetačke fotoriznice (670)


Fotografija s otvorenja izložbe karikatura Petra Pismestrovića 1979. godine. Petrove karikature poznatih osoba godinama su krasile naslovnice Vjesnikova kviza, a i danas još uvijek su na naslovnicama Kvizorame. Pored njega je Borivoj Dovniković koji mi piše:

„Fotografija je snimljena na izložbi kolege Pere Pismestrovića, koju sam mu ja otvorio. Imam sličnu kolor fotografiju, ali je ova bolja. Slika je iz doba bez brade, koju sam pustio 1983.“


Ako dobro prepoznajem desno od Borda je Pavle Bogdanović, a u pozadini po brku bih rekao da je Želimir Kušić.

Neki Tip

2 komentara:

Miroslav Cvetković kaže...

Istu fotografiju je na svom Fejsbuk profilu 2. avgusta objavio Petar Pismestrović. U stvari, prvi put je ovu fotografiju objavio pre 7 godina na isti dan, a sada je ponovljena.

Neki Tip kaže...

Miroslave, u pravu si! Samo što sam ja uspio kontaktirati Borda koji mi je opisao što je to bilo, a pokušao sam otkriti i druge osobe.