ponedjeljak, 3. kolovoza 2020.

Književne osmice


Kao pomoć odgonetačima dodajemo da je autor u rad uvrstio jedno ime i prezime književnika, tri književna prezimena  i jedno ime.

Marky Mike           

Broj komentara: 6:

Hajro kaže...

Vjerujem da je ime i prezime u drugom redu... od mene dosta, a ostale je i puno teže.

Marko, hvala na trudu, i ja sam pokušao sa tematskom, nisam nezadovoljan ali nije baš ono što sam htio (osam osmica koje veže deveti pojam, kraći od osmice, dakle ne objavljujem šta je tema odnosno zajednički nazivnik/imenitelj, uspio sam 7 plus 1, umjesto željenih 8 plus 1). Ponudiću vam to idućeg vikenda.

zarptica.53 kaže...

IVAN RAOS,VELjANČIĆ, MIROSLAV, TRIBUSON, ISAKOVIĆ

Marko Mihaljević kaže...

Pozdrav društvo

Malo razbibrige za novi tjedan.

Ime krije književnika Menčetića

Prvi okomiti pojam se rimuje sa SELIŠKAR (kad ga već nisam uspio utrpati)

Anonimno kaže...

Evo, ja se pod gablecom malo uhvatio osmica i nije bilo teško. Književnici su IVAN RAOS (on se prvi nameče), Tribuson, Donadini i Isaković, a ime je Šišmundo. Prvi okomiti pojam je "bilješkar". Pozdrav svima, Pero

Nedjeljko Nedić kaže...

Peri to najbolje ide. Žare je pogriješio s Veljančićem i Miroslavom. Hajro, moraš opet pokušati tematsku s osam osmica jer odustajanja nema!!!

Hajro kaže...

Bravo momci, idemo dalje.

Osam tematskih osmica i rješivost, to je naša kvadratura kruga.