ponedjeljak, 10. kolovoza 2020.

Uradi(osam) opet



Tonči

Broj komentara: 11:

Marko Mihaljević kaže...

Uspio sam naći rješenje poprilično lagano. Za manje od deset minuta.

Očito mi se posrećilo :))

UTAH:JAZZ
MORUZGVA
R/ČIGRA/RO
IK/JEEP/NS
JEAN TODT
ICKO/IKAR
TEUTA/ALO
IHTIOLOG

Pozdrav
od Marka

Hajro kaže...

Izvrsno od obojice, čestitam ... sve sam se lijepo sjetio osim prvog vodoravnog pojma, shame on me.

Hajro kaže...

nije li ECKO

Anonimno kaže...

Tu je trebao biti ELMO ili umjesto ihtio-indio. Pero sero

HH kaže...

šta fali ihtiologu, ribama se bavi

Tonci M kaže...

@Marko: a ja bio sav ponosan kako sam je lukavo posložio da ne bude očita (ZZ i DT grupe taman da se posumnja da je nešto krivo: npr. SEAN PENN je sigurno izglednije od JEAN TODT) i da bude više kvizaška. No dobro, majstor je majstor.
@Pero: nisam siguran da se slažem: u vakuumu (ako bismo gledali riješenu mrežu) je Elmo možda bolje rješenje, ali gledano iz persepktive zagonetke koju rješavamo (osmice) i nepopunjene mreže, slova C i K imaju specifičnu funkciju: upravo to da razluče IHTIOLOG-a od INDIOLOG-a: u tom smislu, kritičnije je da su okomiti troslovi uvjerljivi, a vodoravni četveroslov će se ionako razlučiti pojmom UMRIJETI (ukoliko je rješavač već pronašao MORUZGVA, UBROJITI/ICKO je već otpalo). Nije da je Mark ECKO toliko nepoznat, da će rješavač misliti da je nešto otišlo krivo. Tako da, stojim iza prvotne verzije.

Inače, ideja je bila da se krene od pojma HUGENOTI, ali vidim po Hajrinom mailu da je ZAOSTROG bio relativno lagan (iako sam se nadao da bi završno Z moglo poljuljati sigurnost rješavača, što je igrom slučaja kod njega i upalilo).

Tonček

Anonimno kaže...

Hvala Hajro za riboznanca, ja sam samo nudio rješenje bez Ecko (etno i indi npr) koji bez guglanha zbunjuje. Pozdrav, Pero

Marko Mihaljević kaže...

Pozdrav društvo.

Ja sam prvo detektirao Zaostrog od osmica

Tko je to indiolog, ja znam samo za indologa?

Tonci M kaže...

Pretpostavljam da uz ETNO i INDIOLOG ide TRATA umjesto TEUTA?
Tonči (multitaska iz ureda: zbogom godišnji :))

Hajro kaže...

Pero, samo htjedoh reći da je IHTIOLOG dobar pojam, u pomalo šaljivom tonu, sorry.

Evo si nas odvukao u grešku, indiolog je indolog, osim ako ima neko drugo značenje...

Meni se rad dopao zbog izuzetno kreativnog udruživanja igre sa sintagmama i skupinama, neobičnim opcijama ... sve uz rješivost. Ecko jeste slabost, no ne utiče na rješivost ni ukupni dojam. Dobar primjer za argument da broj prečki nije među najvažnijim kriterijima. Jedna od boljih netematskih osmica dosada. Idemo dalje.

Nedjeljko Nedić kaže...

Kako prevariti Marka i Peru? Nikako i nemoguće!