srijeda, 24. veljače 2021.

SS broj 1250

Nedavno je u Sarajevu objavljen 1250. broj tjednika Skandi Sezama, bh. rekordera među enigmatskim časopisima. Nažalost, list koji se nekoć dičio plejadom vrsnih suradnika (Safet Kožljak, Milan Vuković, Fadil Abdurahmanović, Adnan Spahić, Ibro i Remzo Memić, Mesud Malkoč, ... ) ostao je samo na jednome sastavljaču, svemogućemu Ejubu Semiću, kojemu pripomogne Hajro i član redakcije Adnan Dervišević.

Unatoč svemu, vrijedi zabilježiti da je izašao 1250. broj Skandi Sezama!


Pratitelj

4 komentara:

Hajro kaže...

Jeste, sve je spalo na dva slova, Ejub i Emir.

Mozaične radim odnedavno kao podsjećanja na 1971-u i 1996-u, prije 50, odnosno 25 godina. Zasnovano, naravno, na pretpostavci da među rješavačima ima mnogo onih koji bi se mogli sjetiti nekog od osoba na slikama, dođađaja, filmova, sportskih događaja... Bušman mi je uvijek drag izazov, mali format 18x11 je zgodan, dovoljno velik da se nešto lijepo iskombinira, a dovoljno malen da ne bude previše posla. Treći moj tjedni prilog je križaljka 7x14 sa popisom vodoravnih pojmova, pa uspravni moraju biti savršeno poznati (jedan od Vladinih patenata, odvešćemo ga na ćevape).

Mnogo važnije je to što izdanje opstaje u zaista teškim uvjetima te što Ejub održava zavidan kvalitet. Pomoći u te dvije stvari mi je zadovoljstvo i čast evo već više od dvije godine.

Nedjeljko Nedić kaže...

Ja SS kupujem povremeno.

I Memić kaže...

Drago mi je da list opstaje sve ove godine,ponajprije zahvaljujući Ejubu i valjda prestanku plaćanja honorara.Ja sam zadnje radove poslao u Maju 2016,šest mjeseci nakon što su prestali plaćati.Na žalost ostali su mi dužni oko 2.500 eura,koliko znam i ostali saradnici su slično prošli.

Nedjeljko Nedić kaže...

I suradnici i djelatnici ostali su kratkih rukava. Jedino gazda Emir nije.