nedjelja, 18. srpnja 2021.

Nova Kvizorama (223) – broj 1525

Njemu je 90, njoj tek 31 godina, a opet su skupa. Saša Zalepugin i Kvizorama. Tu su još i Ana Konjuh, Miki Manojlović, Edgar Wallace, Goran Pandev, Erri De Luca, Richard Donner ...

E, moj Saša! – Kvizorama!



Čitaljka

Krasan je Krf,

otok opija ljepotom,

presliku kao uspomenu

gledaš danima potom!

Makedonski nogometaš (premetaljka)

NAGON PRAVDE!

Upletaljka

HRV _ _ _ KI      NAZA _ E _


(Želimir Kušić, Antun Cvitković, Jovan Nedić, Zvonimir Bach, Josip Kojundžija, Marko Mihaljević i Filip Karačić, Kvizorama broj 1525, 17. VII. 2021., str. 1, 12, 14, 16, 31 i 41)

Kvizoramko

Broj komentara: 11:

Zdravko Kubat kaže...

E, ovu sam Kvizoramu kupio nekidan, po slijetanju u Split. Još je nisam uspio detaljnije pregledati :-)

Josip Kojundžija kaže...

Anagramni Rebus,
LOPTA NA MORU = POLUMARATON
Pozdrav..!!!

Luka kaže...

Kad si već bio u Splitu, mogli smo uz kavicu ili pivce baciti enigmatsku ćakulu!

Aljoša Vuković kaže...

Čitaljka: Fotokopija

Zdravko kaže...

Luka, hvala na ponudi, da znaš da smo mogli malo posjesti i podivaniti. Imao sam baš vremena, nakon što sam obavio formalnosti oko rentiranja auta. Biće prilike, siguran sam. Pozdrav!
Sve najbolje!

Zdravko Kubat kaže...

A i pade mi na pamet jedna druga opcija. Ne znam Luka čime se baviš, osim enigmatike, ali ako te put nanese ili se uputiš namjerno do Žegara (1,5-2 sata vožnje od Splita), moj si gost :-)

Zdravko Kubat kaže...

Do 14.08. Onda se vraćam u moju drugu državu :-)

gogoo kaže...

Mak nogometaš Goran Pandev. (gogoo)

Nedjeljko Nedić kaže...

Gogoo, Josip i Aljoša: da!

Anonimno kaže...


Odgonetka naslovnice

ASTA
ŠARM
ZGAR
ALMA
PEP
UDO
GAL
ITI
NIN

Na stopama: SAŠA ZALEPUGIN;

Odgonetka kvadrata 8 x 8

ZASITITI
APELATIV
SEPARATA
ILAČANIN
TARAPACA
ITANAGAR
TITICACA
IVANARAR

odgonetka kvadrata 7 x 7

DOBOŠAR
OPERETE
BEĆARAC
ORAŠICI
ŠERIJAT
ATACAMA
RECITAL

Vlašar

Nedjeljko Nedić kaže...

Da, Vladimire.