srijeda, 27. listopada 2021.

Bili smo na XXXVII. SOZAH-u (10)

Zadatak je bio uvrstiti u skandinavku što više imena, prezimena ili imena i prezimena Vazakovaca. Donosim ponovno ljestvicu koja se odnosi na sva tri zadatka: par skandinavaka i klasičnu križaljku.


(Pero Galogaža, 2. mjesto)


(Miljenko Košutar, 3. mjesto)


(Marko Mihaljević, 4. mjesto)

(Slavko Bovan, 7. mjesto)


(Željko Jozić, 8. mjesto)


(Luka Pavičić, 12. mjesto)


(Jovan Nedić, 14. mjesto)


(Antun Jurić, 15. mjesto)


(Ilija Ozdanovac, 16. mjesto)


(Nedjeljko Nedić, 17. mjesto)


(Žarko Đokić, 21. mjesto)


(Boris Babič, 22. mjesto)

Sudionik


Broj komentara: 6:

Nedjeljko Nedić kaže...

Nekoliko pojašnjenja: nestalo mi je tinte pa se ne vidi boja kod Jozićeve skandice; MIljac mi je radove poslao u CDR-u koji ne mogu otvoriti pa ću ih sutra u tiskari preformatirati; Ja sam prepisivao sve Ilijine i Tonine radove.

Tonci M kaže...

Lukino UKI Q se bezbolno moglo izbjeći s UKIĆ (ako je UKID sumnjiv).

Tonci M kaže...

Željkova je za mene moguls biti koje mjesto više, razlika izmedu 9 I 6 uvrštenih članova (kriterij natječaja) je velika, a osim par povezanih crnih polja ni po čemu ne zaostaje za Slavkovom. Od prikazanih, Perina je i meni najbolja, pa bravo i za žiri :)

Anonimno kaže...

Po meni Jozićeva križaljka je najbolja jer je autor našao formulu kako da uvrsti što više tematskih pojmova i tako ima najveći postotak "tematskih slova". Kako je ovo samo jedna od tri križaljkaške discipline, a organizator je nemušto dao zbirne ocjene, nikada nećemo doznati kako je žiri vrednovao "skandice". O pojedinačnim ocjenama članova žirija možemo samo maštati ali to je već neka druga tema. Pero

Belirac kaže...

Od ovih 12 skandinavki, pet su tako pripremljene da je njihov sadržaj potpuno neuočljiv. Zato predlažem blogogazdi da ih popravi na način da uokviri ili zacrni crna polja i da uočljivo obilježi tematske pojmove.
To važi i za buduće objave još jedne natječajne skandinavke i klasične križaljke.

Nedjeljko Nedić kaže...

Potrudit ću se.