nedjelja, 24. listopada 2021.

Bili smo na XXXVII. SOZAH-u (6)

Ovdje je odlučivala brzina jer je zadataka, među kojima su prevladavale mrežaste zagonetke,  bilo 11. Razlike su bile minimalne pa su odlučivala pogrješno upisana slova. Ljestvicu preuzeh s vazak.net.



(Željko Lebeda, Silva Jagar Čotić, Ilija Ozdanovac i Josip Dubrović)


(Živko Barišić)

Sudionik

Broj komentara: 7:

Tonci M kaže...

Mislim da bi nagradni bod za svakih 10 minuta ranije predaje imao smisla u ovom dijelu natjecanja: npr. ja sam predao nakon 29 min, 6 dodatnih bodova: na taj način, svakih 10 minuta ranije predaje može pokriti jedno pogrešno slovo, a nagraditi brže rješavače motivom da predaju ranije. Možda je npr. 5 minuta=1 bod bolje, ali počeo bih konzervativno.

Anonimno kaže...

Kada je Tonči predao ja sam mislio da je puka, kad ono... Ja sam predao petnaestak minuta kasnije, a umjesto Niacin napisah Tiacin. Bravo Tonči!
Da, kod natjecanja u kojima više natjecatelja može riješiti sve, mora odlučivati vrijeme predaje. Ovaj Tončijev prijedlog nije loš jer bi spriječio kažnjavanje zbog krivo upisanog slova.

Nedjeljko Nedić kaže...

Ja nemam ništo protiv. Splićani neka razmisle o ovome prijedlogu.
Nama bi bilo pametno da predložimo Stefanie da mu ne da ići u Split.

Anonimno kaže...

Priče on u Wyoming!

Anonimno kaže...

Otići će

Nedjeljko Nedić kaže...

Šta će u glavnoj kovidašnici. Bolje bi mu bilo u Ugljari nego kod ishlapjelog Bidena.

Anonimno kaže...

Ne piješ, ne duvaš, al ipak sve znaš, baš