četvrtak, 21. listopada 2021.

Bili smo XXXVII. SOZAH-u (3)

Zagonetački dio SOZAH-a odrađen je dopisnim putem. Sastavljači su imali deset dana da sastave premetaljku s odgonetkom PEDESET VAZAKOVIH LJETA, rebus u čijoj su postavci morali biti nazivi dvaju hrvatskih gradova u nominativu, potiraljku s odgonetkom REBUS, čarobni štit 6 x 8 s obveznim uvrštenjem pojma KRIŽALJKA, klasičnu križaljku s trima tematskim pojmovima: ZAGONETAČKA UDRUGA, VAZAK i PEDESET GODINA, skandinavku s imenima ili prezimenima Vazakovaca i skandinavku s mjestima u kojima Vazakovci žive. K tomu, sve mrežaste zagonetke valjalo je i opisati. U prilogu su ljestvice po zadatcima koje sam preuzeo s bloga VAZAK.net.







Sudionik

Broj komentara: 8:

Бранислав Никић kaže...

Čestitam najboljima, a posebno Borisu koji je osvojio 4 prva mesta!

Aljoša Vuković kaže...

Pridružujem se Bani s istim tekstom.

IlijaO kaže...

A što nema članova prosudbene komisije!?

stipan medo kaže...

Bilo bi zanimljivo vidjeti radove.

Anonimno kaže...

Zamislite da je Boris osvojio 8. mjesto u opisivanju po odluci Vazakovog žirija. Ovo je valjda prvi put da se ne znaju članovi žirija...

Nedjeljko Nedić kaže...

Ovo je natjecanje izazvalo najviše polemika. Nije poznat žiri, kako je bodovao, radove nitko nije vidio i nisu podijeljeni autorima. Pero je svoje objavio u novom Feniksu i sve ćete ih vidjeti kao i Ilijine, Tonine i moje jer sam ih ja sve i poslao.
Sve ine sudionike pozivam da mi pošalju vlastite radove da ih prikažem na blogu. Dodao sam i momčadski poredak koji sam sinoć zaboravio uvrstiti.

Nedjeljko Nedić kaže...

Zaboravbih pitati: "Koji je to "velemajstor" zauzeo predzadnje mjesto u opisivanju križaljaka?

Anonimno kaže...

Pravi "velemajstor", nema šta !