četvrtak, 28. listopada 2021.

Bili smo na XXXVII. SOZAH-u (11)

Tematski pojam u čarobnome štitu 6 x 8 bio je KRIŽALJKA!

(Marko Mihaljević, 4. mjesto)



(Žarko Đokić, 5. mjesto)

(Željko Jozić, 6. mjesto)



(Pero Galogaža, 8. mjesto)


(Antun Jurić, 13. mjesto)


(Nedjeljko Nedić, 15. mjesto)

(Boris Babič, 17. mjesto)


(Živko Barišić, 18. mjesto)


(Ilija Ozdanovac, 20. mjesto)


(Miljenko Košutar, 22. mjesto)


(Branislav Modrić, 23. mjesto)


(JovanNedić, 24. mjesto)

 (Luka Pavičić, 25. mjesto)

Sudionik

Broj komentara: 5:

Anonimno kaže...

Kod čarobnog štita trebalo je pojam KRIŽALJKA staviti na što teže mjesto, kao što su to učinili Marko i Žarko. Ukrižati KRIŽALjKU na Ž ili Lj umnogome pojednostavljuje sastavljanje. Ja sam sastavio desetak štitova s traženim pojmom na svim mjestima i nekako mi se najviše svidjelo, kao i kod Marka, križanje na A. Na I sam dobio isti Joža Skok kvadrat kao i Anton.
Nedjeljko je iz Feniksa preuzeo moj krivi kvadrat s kojim su popunili mjesto, a ne onaj natječajni do njega. Kad pogađa, Nedjeljko često promaši. Pero

Anonimno kaže...

Ja sam imao pobednički štit, ali nažalost, žiri to nije prepoznao!

Z O K Z Z Š
Z A G R E B A Š
O G NJ I Č I N A
K R I Ž A LJ K A
Z E Č A R N I K
Z B I LJ N O S T
Š A N K I S T I
Š A A K T I

Nedjeljko Nedić kaže...

Pero, više mi se svidjela ova slika, a nisi napisao u Feniksu koji je osvojio bodove. Moj je odličan, a žiriju nije valjao i priča je gotova.
Ovaj pobednički vrlo je sličan mojem.

Anonimno kaže...

Nediljko dragi, ja ti ne pišem više u Feniksu dva mjeseca. Tvoj kvadrat je dobar ali si KRIŽALJKU stavio na najlakše mjesto pa ti je "koeficijent" nizak. Nedostaju ti tri najbolja kvadrata... Pero

Nedjeljko Nedić kaže...

Nedostaje mi više od polovice jer mi ih nisu poslali.
Ne vjerujem ja da je žiri baš to gledao. No, moji favoriti bili su potiraljka i klasična križaljka koji su posve potonuli.